środa, 14 stycznia 2015

koniec

okej wiec z racji tego ze jestem chujowa i nie potrafię dotrzymać słowa zawieszam a właściwie to zamkam bloga. chciałam spróbować jeszcze raz ale coz jak widac nic z tego nie wyszło. przepraszam ze was zawiodłam, macie moje pełne pozwolenie do kontynuowania tłumaczenia tylko jeden warunek: NIE KOPIOWAĆ MOICH ROZDZIAŁÓW TŁUMACZONYCH PRZEZE MNIE NA SWOJEGO BLOGA Z TŁUMACZENIEM. jest to moja praca i liczę ze ja uszanujecie, jesli nie chce wam sie tłumaczyć poprzednich rozdziałów to podajcie link do mojego bloga. to tyle. dziekuje za ten rok ktory ze mna wytrzymaliscie, moze spotkamy sie jeszcze kiedys przy innym tłumaczeniu jak bede miała czas :) kocham was. pa.

10 komentarzy:

  1. Nie koncz nie nie nie nie!!!!!!!!! Jestes zajebista jie koncz ploszeees!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. O.o nieeee pliss to nie może się tak skończyć ! :(

    OdpowiedzUsuń
  3. ;'( :'( ;'( :'( nie kończ... proszę Cię :(;'(;"(

    OdpowiedzUsuń
  4. Wiedzialam ;))
    Dzieki wielkie, myslalam, ze jednak naa nie zostawisz no ale trudno
    Dziekuje za tlumaczenie

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie!!!!! Kto sądzi tak samo pisze ,,nie!!!" W komie xd

    OdpowiedzUsuń
  6. Blog był mega. Rozdziały fajnie tłumaczone. Ogółem supi. Szkoda, że już nie tlumaczysz... /@hazzismybby

    OdpowiedzUsuń
  7. Proszę tłumacz jeszcze :'(

    OdpowiedzUsuń
  8. Szkoda :((
    Mam pytanko wiesz może gdzie jest jeszcze tłumaczenie tego ff?
    Do zobaczenia xx

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz dla mnie wiele znaczy, więc z góry za niego dziękuję, kocham cię!